Dober mobilni operater je tisti, ki skrbi za obstoječe stranke
Morda sem sem ena izmed redkih, ampak morem reči, da sem zares zadovoljna z svojim mobilnim operaterjem. Moj mobilni operater ima zelo dobro pokritost signala, tako da lahko naredim klic, tudi če sem v največjih rovtah. V večini primerov, ko moji bližnji nimajo signala, pri meni telefon pokaže vse črtice.
Edini pogoj ki pa je, jeta, da more biti tudi oseba, ki si jo želim poklicati, tudi dober signal ali pa morda celo istega operaterja. Pred kratkim, sem poslušala po televiziji, kako mobilni operater obljublja nizke naročnine z sklenitvijo raznoraznih pogodb, nato pa jim čez nekaj časa obljubljeno naročnino dvignejo, saj jim to omogoča drobni tisk. Moj mobilni operater je v tem primeru zelo drugačen in se mi zdi da se res zavzema za svoje stranke. Že nekajkrat se mi je zgodilo, da so me zaradi njihove nove ponudbe kontaktirali, ter mi ponudili novejši paket, z nižjo ceno in enakimi ali celo boljšimi storitvami. Zato pravim, da je moj mobilni operater drugačen od ostalih, vsaj kolikor sem se pogovarjala z izkušnjami drugih. Prav tako mi mobilni operater zagotavlja boljšo ponudbo in kakovostne izdelke, ki jih prodaja poleg svojih storitev. Prav tako nimam problema, če bi pri njih želela vzeti kakšen kupiti na obroke, saj sem njihova dolgoletna stranka in imam zaradi tega kar nekaj ugodnosti. Zdi se mi, da je dober mobilni operater tisti, ki skrbi za obstoječe stranke, saj so te tiste, ki se bodo odločile ali bomo mobilnega operaterja zamenjali ali ne, kar pa danes zaradi pravic potrošnikov ni več tako težko doseči.
Vsekakor moramo biti pri izbiri svojega operaterja dobro seznanjeni tudi z konkurenčnimi, ter dobro oceniti in preceniti, kaj nam ta lahko ponudi in pa tudi kakšne koristi ta ima, saj navsezadnje gremo k tistemu, kjer se boljše počutimo in imamo pri njemu zaradi tega več boljših ugodnosti, ki pa so pisane prav na našo kožo.